دوست عزيز مصطفي روزبه !
از طرف کميسيون طرفداران نهضت دموکراسي و ترقي افغانستان در ماسکو از طرف کميسيون طرفداران نهضت دموکراسي و ترقي افغانستان در ماسکو


با حلول سال نو خورشيدی و نوروز باستاني مشعل اين ماهنامه وزين وارد سومين سال نشراتي خود مي گردد.بدين مناسبت با ابراز تبريکات سال نو خورشيدی به شما و همکاران عزيزتان،اين سالگرد شکوهمند را مبارک باد مي گوييم . ماهنامه مشعل طي دوسال نشراتي خويش به مثابه ستاره يي درخشان در آسمان نشرات برون مرزی زيبا درخشيد.مشعل با نشر نبشته های جالب تحليلي و توضيحي د ر عرصه های گوناگون سياسي،اجتماعي و فرهنگي از نويسنده گان قابل ارج دارای عقايد،انديشه و ديدگاه های مختلف توانسته است بمثابه پلي زمينه های تفاهم،همکاری و همسويي را بين ايشان ايجاد نمايد .
مشعل چون بهترين مبلغ دموکراسي،آزادی،دفاع از حقوق انسان وطن ما،دفاع از حقوق زن بمثابه نصفي از پيکر فعال و در خور ستايش جامعه و در زمينه بسيج روشنفکران متعهد،فعالين سياسي،وطنپرستان،شخصيت های سياسي،ملي،اجتماعي و فرهنگي را پيرامون طرح فراگير به منظور احيا و دوباره سازی کشور نقش قابل ستايش را ايفا مي نمايد. مشعل به مرجع قابل اعتماد و اطمينان انعکاس افکار و نظريات،انتقادات و پيشنهادات هم ميهنان ما مبدل گرديده است . ما بدين باوريم که پس از اين نيز،مشعل چون دوسال پيش که مقبول و پرمحتوا درخشيد،جاودانه و پرافتخار خواهد بود.
يکبار ديگر تبريکات و تمنيات نيک ما را بپذيريد.به اميد پيروزی های بيشترشما
از طرف کميسيون رهبری طرفداران نهضت دموکراسي و ترقي افغانستان در ماسکو
April 2nd, 2005


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها